LKQ ELIT

Гарантийные условия для сети PARTNER ELIT

 

Умови надання гарантії на автомобільні запчастини, що реалізуються

ТОВ «ЕЛІТ-Україна» для автосервісів мережі PARTNER ELIT

1. Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на запчастини :

− неправильно підібрані за каталогом

− пошкоджені під час монтажу/демонтажу, або встановлені з порушенням технології виконання робіт

− з механічними пошкодженнями (пошкоджені в наслідок аварії ,недбалої експлуатації або спроби самостійного ремонту )

− пошкоджені або такі що втратили частину чи повністю свої робочі характеристики в наслідок використання їх в поєднані з супутніми вузлами, компонентами або робочими рідинами не належної якості / не задовільного стану / що не відповідають вимогам виробника.

− ознаками перегріву або нагару в наслідок порушення правил експлуатації чи технології виконання робіт

− модифіковані при встановленні (змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо)

− що вийшли з ладу внаслідок зношування

− комплектність подачі яких не відповідає комплекту покупки

− деталі які використовувались в важких умовах (спортивні змагання, тощо)

− порушення пункту 2.1

− встановленні без дотримання вимог виробника стосовно технології заміни, в т.ч. без заміни супутніх компонентів відповідного вузла

− акумулятори , що встановлені без перевірки стану електрообладнання (має бути відображено в наряд-замовлені) ;

− деталі системи охолодження , під час монтажу яких використанні матеріали ущільнення не передбачені технологічно ( герметики, силікони тощо)

- деталі та компоненти гальмівної системи що зазнали перегріву в наслідок порушення правил експлуатації, або несправності гальмівної системи.

− на гальмівні колодки які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків;

− компресори кондиціонерів які були замінені без обов’язкової промивки системи кондиціювання, заміни фільтра –осушувача та інших супутніх компонентів згідно вимог виробника та якщо не було надано документів підтверджуючих проведення відповідних робіт (заказ-наряд, акт виконаних робіт, тощо)

− у наряд-замовленні СТО на установку яких не вказані (не проведені) обов'язкові супутні роботи, пов'язані, в тому числі, і з обов'язковою заміною інших запасних частин у відповідності з вимогами виробника.

− за відсутності одного з документів передбачених пункті 2.2

2. Для оформлення рекламації автосервіс повинен :

2.1 На протязі 14 днів після зняття запчастини з автомобіля надати її з відповідними документами на склад філії ТОВ «ЕЛІТ-Україна»

2.2 Надати наступний пакет документів:

− заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця

− копію наряд-замовлення СТО** на встановлення та зняття запчастини який має містити повну інформацію про СТО , автомобіль, перелік виконаних робіт і встановлених запчастин (з печаткою продавця)*

− копію накладної чи чеку, згідно яких рекламаційна запчастина була придбана у ТОВ «ЕЛІТ-Україна»

− акт рекламації, що заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини

− висновок діагностики про відповідну несправність ( для елементів електрообладнання вартістю більше ніж 300 грн з ПДВ )

* якщо виконавець робіт працює без печатки, надати копію витягу з державного реєстру про реєстрацію

** не потрібен на продукцію Starline на суму рекламації до 1000 грн. з ПДВ, розповсюджується тільки на клієнтів фізичних осіб , які не зареєстровані як підприємці

3. Для отримання компенсації гарантійної установки запчастин автосервіс має :

− оформлений договір на компенсацію гарантійної установки

− надати стандартне оформлення рекламації

− надати оформлене замовлення на компенсацію робіт, відповідно до форми актуально на момент оформлення гарантії заявки

4. Зобов’язання ТОВ «ЕЛІТ-Україна» по розгляду рекламацій:

− в разі визнання випадку гарантійним, обміняти запчастину на нову або провести повернення товару *.

− зобов’язання за цими умовами розповсюджуються на товар який було придбано в період знаходження клієнта в статусі PARTNER ELIT. В іншому випадку застосовуються стандартні умови надання гарантії компанії «ЕЛІТ-Україна»

* за умов , що відсоток рекламацій за підсумками попереднього кварталу не перевищує встановлених нормативів

5. Умови та терміни гарантії :

5.1 Датою відліку гарантійного терміну вважати дату монтажу запчастини на автомобіль, яка визначається з відповідного заказ – наряду виконання монтажних робіт

5.2 На групи товарів, що не вказані п. 5.3 и 5.4 розповсюджується гарантія 12 міс. чи 20 тис. пробігу

5.3 На деталі які використовуються в таксі – гарантія 3 міс. чи 5 тис.км пробігу крім тих груп товару для яких гарантійні зобов’язання не передбачені взагалі

5.4 Продукція BOSCH:

5.4.1 ТОВ «ЕЛІТ-Україна» уповноважено розглядає претензії до якості наступних груп продукції BOSCH*:

 

Звукові сигнали
 
Гальмівні системи та їх компоненти
 
Системи запалювання та їх компоненти
 
Стартери та генератори і їх частини
 
Ремені






12міс. з моменту продажу ** або 20 тис.км

Фільтри
12 міс з моменту продажу ** або кілометраж, регламентований виробником автомобілів для заміни

 

- Компанія «ЕЛІТ-Україна» у разі не можливості виконання самостійно перевірки обладнання Bosch, лишає за собою право направити обладнання для перевірки на авторизоване СТО компанії Роберт Бош Лтд (БАС / БДС / БДЦ), а також вимагати надання для перевірки відповідного транспортного засобу.
 
- На деталі які використовувались в таксі гарантія: 3 міс. чи 5 тис. км. пробігу.
 
- Для елементів електрообладнання – обов’язково надається висновок діагностичного обладнання про відповідну несправність що відображає код помилки та її трактування (з відображенням результатів у вигляді відповідного роздрукованого звіту).
 
* - Повноваження ТОВ «ЕЛІТ-Україна» стосовно розгляду претензії з якості зазначених груп продукції BOSCH розповсюджуються на продукцію яку було придбано в мережі філіалів ТОВ«ЕЛІТ-Україна» починаючи з 21.11.2016 року.
 
** - початком відліку гарантійного періоду вважається дата придбання (дата фіксується накладною покупки або касовим чеком оплати)
 
Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на:
- деталі гальмівної системи встановлені без перевірки стану гальмівної системи (дисків, гідравліки, тощо);
- гальмівні колодки які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків;
- компоненти гальмівної системи що зазнали перегріву в наслідок порушення правил експлуатації, або несправності гальмівної системи.
- Компоненти електрообладнання встановлені без перевірки стану електричних мереж, реле-регулятора напруги, котушки та деталей системи запалювання автомобіля;
- свічки запалювання з ознаками нагару.
 
5.4.2 Системи бензинового та дизельного живлення, впорскування і їх компоненти.
На системи та компоненти бензинового / дизельного живлення, впорскування виробництва BOSCH, гарантію підтримує мережа гарантійних станцій «БошАвтоСервіс. Інформація за адресою:
або за телефоном лінії тех. підтримки Bosch: 0 800 500303
 
5.5. На автозапчастини груп з особливими умовами :
Амортизатори SACHS, KAYABA, BILSTEIN:
Встановлено один амортизатор / пружина підвіски Гарантія не надається
Амортизатори SACHS (за умов оцінки підвіски більш ніж в 4 бали (з 5-ти))
 
Амортизатори KAYABA
 
Амортизатори BILSTEIN (окрім модулів пневматичної підвіски)
24 міс. чи 40 тис. пробігу
 
24 міс. чи 70 тис. пробігу
 
12 міс. чи 20 тис. км. пробігу
BILSTEIN – модулі пневматичної підвіски:
- встановлені на оригінальному сервісі автовиробника (для автомобілів тієї ж марки), які мають відповідну сертифікацію.
- встановлені на СТО що не має відповідної сертифікації (оригінального
сервісу )
12 міс. чи 20 тис. км. пробігу
 
Гарантія не надається

 

АКБ (BOSCH, ХТ, ТАБ,Starline):
Умови надання гарантії та інструкції з експлуатації, наведено в гарантійному талоні, що додається до акумулятора при продажу . Наявність повністю заповненого гарантійного талона – обов’язкова умова для розгляду рекламаційного звернення.

 

Акумулятори XT, ТАВ,Starline 24 місяці*
Акумулятори ВОSСН, Starline 24 місяці*
Акумулятори XT,TAB,BOSCH(серії «Т»),Starline що експлуатувалися попарно
на автомобілях з напругою 24В (вантажний,тяжкий комерційний транспорт)
12 місяців*
Акумулятори серії МОТО всіх брендів 12 місяців**
 
* - термін гарантії може бути змінено (в т.ч. збільшено під час проведення акцій), що буде зазначено в гарантійному
талоні.
 
** - початком відліку гарантійного періоду вважається дата придбання АКБ (фіксується накладною покупки)
- на акумулятори XT, TAB, BOSCH, Starline, які використовувались в таксі гарантія: 6 місяців
Витратні матеріали та запчастини (в тому числі мастила, робочі рідини, лампочки, запобіжники, тощо):
Витратні матеріали та запчастини Гарантія не надається
Склоочисники:
Склоочисники (всіх виробників) Гарантія не надається
Деталі кузова :
Деталі кузова крім деталей оптики Гарантія не надається
Автомобільне скло :
Автомобільне скло ( лобове скло , скло салону ) Гарантія не надається
Продукция STARLINE:
Вся продукція STARLINE 24 місяці*
* - термін гарантії на АКБ Starline визначений окремо в умовах гарантії на АКБ
Оригінальні запчастини*.
Оригінальні запчастини 6 місяців або 10 тис. км пробігу

* - Гарантійні випадки розглядає виробник. Термін надання відповіді замовнику – 1 місяць.

Гідравлічне обладнання:
Домкрати пляшкові, підкатні, преси, крани для двигунів і стійки трансмісійні *
14 днів
*- розповсюджується тільки на заводський брак, на виявлення якого відводиться 2 тижні з дня покупки;
- (термін гарантійного ремонту до 20 робочих днів / може бути збільшеній у випадку відсутності необхідних запчастин);
Автоаксесуари:
Гарантія на аксесуари надається згідно умов постачальника товару на склад ООО «ЕЛІТ-Україна», термін розгляду таких рекламацій до 30 днів.
 
6. Контактна інформація :
Спеціаліст відділу рекламацій ТОВ «ЕЛІТ-Україна» Іван Каліберда
Кaliberdai@elit.ua (044) 389-44-49