KYB – амортизатори і пружини підвіски, опори, пильовики і відбійники амортизаторів

Країна походження: Японія
Створення, місце розташування: 1935 р., Токіо, Японія
Веб-сайт: www.kyb-europe.com
Сертифікати: ISO 9001, QS 9000 a ISO 14001
ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД продукції
KYB є найбільшим постачальником амортизаторів виробникам транспортних засобів – 1 з 4 машин, що сходять з виробничих ліній по всьому світу, оснащена продукцією KYB, прийнятою в якості стандарту. KYB також є найбільшим постачальником оригінального обладнання в Європі.
Роки набутого досвіду дозволили KYB стати провідною компанією не тільки в галузі промислового виробництва та подальших розробок амортизаторів, але й інтегрованих контрольних систем автомобілів поряд з модулем підвіски.
Амортизатори KYB для вторинного ринку виробляються на тих же заводах і з застосуванням тієї ж технології, що і на конвеєр. Схема клапанів модернізується з урахуванням того факту, що амортизатори будуть встановлені на транспортних засобах з іншими комплектуючими деталями підвіски, щоб відновити управління, яке буде максимально наближене до оригінального, коли використовувалися нові комплектуючі. Це означає, що продукція KYB для вторинного ринку така ж, а часто навіть краща ніж для поставок на конвеєр.
KYB поставляє продукцію найвищої якості клієнтам по всьому світу, які працюють в різних галузях промисловості. Дане положення підтверджується девізом компанії, який говорить: «Наша точність – Ваша перевага». KYB ніколи не піде на компроміс, якщо справа стосується якості. Всі заводи KYB сертифіковані ISO9001, QS9000 і ISO14001.

Повністю автоматизований виробничий процес.
Продукція в асортименті «ЕЛІТ-Україна»:
- Амортизатори
 - Опори і захисні комплекти амортизаторів
 - Гвинтові пружини
 
Асортимент продукції KYB:
Амортизатори PREMIUM – гідравлічні амортизатори, стійки підвіски і картриджі.
Оскільки амортизатор Premium зібраний на заводі і суворо відповідає заводським стандартам, наші клієнти можуть розраховувати на те, що вбудовані технічні функції забезпечать навіть кращий контроль за дорогою і комфортність ходу, ніж при використанні нових комплектуючих деталей.
Premium спеціально розроблений таким чином, щоб компенсувати загальний знос інших комплектуючих системи підвіски. Таким чином, забезпечується більш якісний хід транспортного засобу і покращений контроль рульового управління.
- Економічна заміна оригінальних компонентів
 - Триетапна подвійна клапанна система
 - Багатокромковий сальник
 - Поршневий клапан з тефлоновим покриттям
 - Хромований шток амортизатора
 
44 (13) СЕРІЯ – АМОРТИЗАТОР
63 СЕРІЯ – СТІЙКИ МАКФЕРСОН 
66 СЕРІЯ – КАРТРИДЖ 
EXCEL-G – двотрубні газові амортизатори, стійки підвіски і картриджі

Запатентована клапанна схема і ємність зі стисненим азотом забезпечують комфортний хід транспортного засобу і вже через кілька хвилин після початку роботи істотно знижують процес кавітації (спінювання), який спостерігається при роботі амортизатора і служить причиною зниження його експлуатаційних характеристик.
- Відновлює експлуатаційні характеристики оригінальних компонентів
 - Одноходовий клапан знижує спінювання і попереджає зниження експлуатаційних якостей
 - Триетапна подвійна клапанна система
 - Поршневий клапан з тефлоновим покриттям
 - Безшовний внутрішній циліндр і вушка, відсутність витоків
 - Запресовані втулки і гільзи
 - Хромований шток поршня
 
34 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ двотрубний АМОРТИЗАТОР 
33 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ двотрубний АМОРТИЗАТОР – МАКФЕРСОН 
36 СЕРІЯ – КАРТРИДЖ 
GAS-A-JUST – амортизатори однотрубні з газом високого тиску

- Відновлює експлуатаційні характеристики однотрубного оригінального амортизатора
 - Підвищує експлуатаційні якості в порівнянні з двотрубним оригінальним амортизатором
 - Повністю виключає утворення піни і зниження експлуатаційних якостей
 - Ступінь демпфування до 30% перевищує показники при використанні двотрубної системи
 - Однотрубний безшовний робочий циліндр, збільшений тиск
 - Фенольне ущільнення поршня забезпечує адекватні експлуатаційні характеристики
 - Додатковий вільно плаваючий поршень відокремлює оливу і стискає азот, що підвищує технічні характеристики, дозволяючи швидко реагувати на зміни швидкості
 - Безшовні опори і запресовані втулки підвищують опір матеріалу і виключають появу шуму
 
55 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ однотрубний АМОРТИЗАТОР 
ULTRA-SR – амортизатори однотрубні з газом високого тиску, стійки підвіски і картриджі

Ultra SR спеціально спроектовані для забезпечення максимальної стійкості при водінні з урахуванням граничної безпеки для гонщиків з високими вимогами до керованості на дорозі. Стійки Макферсон наповнені газом.
- Для спортивних гонщиків
 - Максимальна стійкість при водінні з урахуванням граничної безпеки
 - Більш жорстке демпфуюче зусилля забезпечує стабільну стійкість руху і контроль рульового управління
 - Більш високі експлуатаційні характеристики при використанні радіальних шин з металокордом або низькопрофільних шин. Повністю виключає утворення піни і зниження експлуатаційних якостей
 
24 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ ОДНотрубний АМОРТИЗАТОР 
32 СЕРІЯ – МАКФЕРСОН 
35 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ двотрубний АМОРТИЗАТОР 
37 СЕРІЯ – КАРТРИДЖ 
AGX – регульовані двотрубні газові амортизатори, стійки підвіски і картриджі

Регульовані газові амортизатори KYB AGX дозволяють водіям регулювати демпфування відповідно до визначених умов водіння
- Регульоване вручну багатоетапне демпфування, 4 або 8-ми ходове
 - Немає потреби піднімати транспортний засіб для регулювання, а також використовувати спеціальний інструментарій
 - Присутні налаштування з урахуванням різних умов водіння – від м'яких до жорстких
 - Унікальна прогресивна клапанна система
 - Поршень особливого сплаву забезпечує підвищений опір матеріалу і більш тривалий термін служби
 - Безшовні циліндри і вушка
 
73 СЕРІЯ – МАКФЕРСОН 
74 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ двотрубний АМОРТИЗАТОР 
76 СЕРІЯ – КАРТРИДЖ 
Пружини підвіски K-FLEX



- Утримують вагу транспортного засобу і згладжують недоліки дорожнього покриття.
 - Збільшують термін служби амортизатора, а також інших компонентів підвіски, включаючи шину.
 - Разом з амортизаторами пружини формують систему підвіски, яка підтримує контакт колеса з дорогою.
 
Навіщо міняти пружини?
- Щоб повернути транспортному засобу його первісний кліренс.
 - Щоб підтримувати зв'язок колеса з поверхнею дороги.
 - Щоб поліпшити керованість автомобіля.
 - Для покращення регулювання установки коліс.
 - Щоб зберегти гроші, продовжуючи «життя» амортизатора.
 
Коли слід замінити пружини?
- Якщо пружини зламалися, слід завжди міняти їх попарно.
 - Якщо пружина просіла, слід міняти пружини в парі.
 - Амортизатори також слід міняти парно.
 
Переваги
- Гаряча і холодна технологія навивки пружини
 - Стандарти виробництва ISO 9001
 - Дробоструйна обробка збільшує термін служби пружини
 - Підготовка поверхні і покриття епоксидним складом забезпечує відмінну стійкість до корозії
 - Технологія бічного навантаження (бананоподібні пружини)
 - Тип Мініблок
 
Комплект верхньої опори амортизатора

- Покращує зв'язок між амортизатором і шасі
 - Збільшує «життя» амортизатора та інших компонентів підвіски (включаючи колесо)
 - Покращує керованість і контроль над автомобілем
 
Навіщо міняти верхні опори амортизаторів?
- Щоб легше, плавніше і точніше входити в поворот
 - Щоб зменшити вібрацію
 - Щоб поліпшити керованість автомобілем
 - Для покращення регулювання установки коліс
 - Щоб зберегти гроші, продовжуючи «життя» амортизатора. Якщо опори будуть замінені одночасно з амортизаторами, не буде необхідності в додатковій роботі із заміни опор
 
Коли потрібно міняти верхні опори амортизаторів?
- Кожного разу, коли Ви змінюєте амортизатори
 - Коли важко входити в поворот і присутній сторонній шум
 
Захисні комплекти

- Запобігають забруднення і попадання вологи на поверхню штока
 - Захищають шток поршня від корозії, яка може бути викликана брудною дорогою (вплив бруду, вологи і каменів)
 - Збільшують термін служби стійки
 - Запобігають передчасному витоку оливи
 - Ддемпфують рух підвіски в стислому стані
 
Навіщо міняти захисні комплекти?
- Щоб поліпшити керованість автомобілем
 - Щоб зберегти гроші, продовжуючи «життя» амортизатора і пружини
 - Якщо захисні комплекти будуть замінені одночасно з амортизаторами, не буде необхідності в додатковій роботі із заміни захисних комплектів
 
Коли слід міняти захисні комплекти?
- Кожного разу, коли змінюєте амортизатори
 
 