Нова система розподілу у двигунах Volkswagen
4 квітня 2025Volkswagen працює над новим двигуном, що може значно знизити витрати на обслуговування. Замість традиційного зубчастого ременя або ланцюга він використовуватиме систему прямих шестерень для приводу розподільних валів і клапанів. Це рішення не лише підвищує надійність, а й подовжує інтервали технічного обслуговування.
Поки що невідомо, чи це бензиновий чи дизельний двигун, а також скільки у нього циліндрів. Однак витік патентних зображень свідчить, що Volkswagen може повернутися до двох клапанів на циліндр замість чотирьох. Крім того, аксесуари, такі як водяний і масляний насоси, компресор кондиціонера та гідропідсилювач керма, також працюватимуть без ременя, що ще більше знижує потребу в технічному обслуговуванні.
Хоча така система може спричиняти додатковий шум, вона, ймовірно, призначена для гібридних силових агрегатів, де основне навантаження нестиме електродвигун. Це схоже на японську технологію e-Power, де ДВЗ виконує роль генератора. Volkswagen уже використовував прямозубу передачу раніше – у п’ятициліндровому 2,5-літровому дизельному двигуні TDI для першого Touareg.
Джерело: mmr.net.ua