LKQ ELIT

Опис eCat

MAXI  eCat

Ролики про Maxi доступні при кліку на картинки нижче:

- українською мовою

- російською мовою

 

 

1. Для чого призначена система?

Система призначена для швидкого пошуку, замовлення і доставки запчастин з асортименту "ЕЛІТ-Україна" зі складів компанії. Пошук можна проводити як за автомобілем, так і за номерами деталей. Каталог, виконаний на базі програми TecDoc, надає можливість підібрати запчастини на мотоцикли, легкові та вантажні автомобілі за маркою авто, оригінальним номером або за номером іншого виробника запчастини. Якщо автомобіля немає в TecDoc (наприклад японський або корейський виробник), запасну частину можна знайти за оригінальним номером виробника. Універсальні групи товару (автохімія, технічні рідини, мастила, гофри вихлопних систем і верхні багажники) виділені в окреме меню "Універсальні".

2. Що потрібно зробити, щоб почати роботу в каталозі?

Інтернет-версія каталогу, яка не вимагає додаткової інсталяції, знаходиться за адресою: maxi.ecat.ua. Для входу необхідно ввести Ваші облікові дані. Далі можна підбирати запчастини і бачити роздрібні і вхідні ціни на них.

3. Як отримати логін і пароль?

Логін і пароль надає торговий представник компанії "ЕЛІТ-Україна", філії з якою працює замовник.

4. Як дізнатися свою ціну і наявність товару на потрібній філії?

Каталог за замовчуванням показує роздрібну ціну "ЕЛІТ-Україна". Після внесення логіна і пароля у клієнта з'являється можливість бачити свою оптову ціну якщо навести мишкою на роздрібну ціну.

Наявність товару на Вашій філії і терміни поставки з інших складів відображаються в полі Наявність. Якщо клацнути на плюс, відобразиться реальна наявність по всіх філіях в Україні.

5. Як замовити і максимально швидко отримати товар?

Обрані деталі поміщаються в кошик, звідки їх можна відправити в систему обробки замовлень "ЕЛІТ-Україна". Відразу ж після відправки кошика Ви можете перевірити чи оформлене замовлення, натиснувши на кнопку з калькулятором і побачити які позиції готові до відправки. Після отримання замовлення починається процес складання товару і підготовки його до відправки. Товар буде відправлений найближчою машиною доставки. Перед вибором нових позицій необхідно очистити кошик. Якщо Ви хочете зберегти позиції замовлення, введіть назву (наприклад поточну дату і номер) та натисніть «Додати в обране».

Після цього, замовлення зберігається в меню «Обране», в якому можна переглянути збережені позиції, а також перенести їх в назад у кошик.

6. Як можна контролювати оплати?

Після виписки накладної в системі ЕЛІТ, інформація про неї надходить в еСАТ. Вся інформація про замовлення і історія всіх операцій зберігається в eCabinet

Всі зауваження, пропозиції та запитання надсилайте на адресу: ecat@elit.ua

З повагою, команда eCat