Гарантійні умови для мережі PARTNER ELIT
Умови надання гарантії на автомобільні запчастини, що реалізуються
ТОВ «ЕЛІТ-Україна» для автосервісів мережі PARTNER ELIT
1. Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на запчастини:
− неправильно підібрані за каталогом
− пошкоджені під час монтажу/демонтажу, або встановлені з порушенням технології виконання робіт
− з механічними пошкодженнями (пошкоджені в наслідок аварії, недбалої експлуатації або спроби самостійного ремонту )
− пошкоджені або такі що втратили частину чи повністю свої робочі характеристики в наслідок використання їх в поєднані з супутніми вузлами, компонентами або робочими рідинами не належної якості/не задовільного стану/що не відповідають вимогам виробника
− ознаками перегріву або нагару в наслідок порушення правил експлуатації чи технології виконання робіт
− модифіковані при встановленні (змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо)
− що вийшли з ладу внаслідок зношування
− комплектність подачі яких не відповідає комплекту покупки
− деталі які використовувались в важких умовах (спортивні змагання, тощо)
− порушення пункту 2.1
− встановленні без дотримання вимог виробника стосовно технології заміни, в т.ч. без заміни супутніх компонентів відповідного вузла
− акумулятори , що встановлені без перевірки стану електрообладнання (має бути відображено в наряд-замовлені)
− деталі системи охолодження , під час монтажу яких використанні матеріали ущільнення не передбачені технологічно (герметики, силікони тощо)
- деталі та компоненти гальмівної системи що зазнали перегріву в наслідок порушення правил експлуатації, або несправності гальмівної системи
− на гальмівні колодки які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків
− компресори кондиціонерів які були замінені без обов’язкової промивки системи кондиціювання, заміни фільтра–осушувача та інших супутніх компонентів згідно вимог виробника та якщо не було надано документів підтверджуючих проведення відповідних робіт (заказ-наряд, акт виконаних робіт, тощо)
− у наряд-замовленні СТО на установку яких не вказані (не проведені) обов'язкові супутні роботи, пов'язані, в тому числі, і з обов'язковою заміною інших запасних частин у відповідності з вимогами виробника.
− за відсутності одного з документів передбачених пункті 2.2
2. Для оформлення рекламації автосервіс повинен:
2.1 Протягом 14 днів після зняття запчастини з автомобіля надати її з відповідними документами на склад філії ТОВ «ЕЛІТ-Україна»
2.2 Надати наступний пакет документів:
− заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця
− копію наряд-замовлення СТО** на встановлення та зняття запчастини який має містити повну інформацію про СТО , автомобіль, перелік виконаних робіт і встановлених запчастин (з печаткою продавця)*
− копію накладної чи чеку, згідно яких рекламаційна запчастина була придбана у ТОВ «ЕЛІТ-Україна»
− акт рекламації, що заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини
− висновок діагностики про відповідну несправність (для елементів електрообладнання вартістю більше ніж 300 грн з ПДВ)
* якщо виконавець робіт працює без печатки, надати копію витягу з державного реєстру про реєстрацію
** не потрібен на продукцію Starline на суму рекламації до 1000 грн. з ПДВ, розповсюджується тільки на клієнтів фізичних осіб , які не зареєстровані як підприємці
3. Для отримання компенсації гарантійної установки запчастин автосервіс має:
− оформлений договір на компенсацію гарантійної установки
− надати стандартне оформлення рекламації
− надати оформлене замовлення на компенсацію робіт, відповідно до форми актуально на момент оформлення гарантії заявки
4. Зобов’язання ТОВ «ЕЛІТ-Україна» по розгляду рекламацій:
− в разі визнання випадку гарантійним, обміняти запчастину на нову або провести повернення товару*
− зобов’язання за цими умовами розповсюджуються на товар який було придбано в період знаходження клієнта в статусі PARTNER ELIT. В іншому випадку застосовуються стандартні умови надання гарантії компанії «ЕЛІТ-Україна»
* за умов , що відсоток рекламацій за підсумками попереднього кварталу не перевищує встановлених нормативів
5. Умови та терміни гарантії :
5.1 Датою відліку гарантійного терміну вважати дату монтажу запчастини на автомобіль, яка визначається з відповідного заказ – наряду виконання монтажних робіт
5.2 На групи товарів, що не вказані п. 5.3 и 5.4 розповсюджується гарантія 12 міс. чи 20 тис. пробігу
5.3 На деталі які використовуються в таксі – гарантія 3 міс. чи 5 тис.км пробігу крім тих груп товару для яких гарантійні зобов’язання не передбачені взагалі
5.4 Продукція BOSCH:
5.4.1 ТОВ «ЕЛІТ-Україна» уповноважено розглядає претензії до якості наступних груп продукції BOSCH*:
Звукові сигнали
Гальмівні системи та їх компоненти
Системи запалювання та їх компоненти
Стартери та генератори і їх частини
Ремені
|
12 міс. з моменту продажу ** або 20 тис.км |
Фільтри |
12 міс. з моменту продажу ** або кілометраж, регламентований виробником автомобілів для заміни
|
Встановлено один амортизатор / пружина підвіски | Гарантія не надається |
Амортизатори SACHS (за умов оцінки підвіски більш ніж в 4 бали (з 5-ти))
Амортизатори BILSTEIN (окрім модулів пневматичної підвіски) |
24 міс. чи 40 тис. пробігу
12 міс. чи 20 тис. км. пробігу |
BILSTEIN – модулі пневматичної підвіски: - встановлені на оригінальному сервісі автовиробника (для автомобілів тієї ж марки), які мають відповідну сертифікацію. - встановлені на СТО що не має відповідної сертифікації (оригінальногосервісу ) |
12 міс. чи 20 тис. км. пробігу |
Акумулятори XT, ТАВ,Starline | 24 місяці* |
Акумулятори ВОSСН, Starline | 24 місяці* |
Акумулятори XT,TAB,BOSCH(серії «Т»),Starline що експлуатувалися попарно
на автомобілях з напругою 24В (вантажний,тяжкий комерційний транспорт)
|
12 місяців* |
Акумулятори серії МОТО всіх брендів | 12 місяців** |
Витратні матеріали та запчастини | Гарантія не надається |
Склоочисники (всіх виробників) | Гарантія не надається |
Деталі кузова крім деталей оптики | Гарантія не надається |
Автомобільне скло (лобове скло, скло салону) | Гарантія не надається |
Вся продукція STARLINE | 24 місяці* |
Оригінальні запчастини | 6 місяців або 10 тис. км пробігу |
* - Гарантійні випадки розглядає виробник. Термін надання відповіді замовнику – 1 місяць.
Домкрати пляшкові, підкатні, преси, крани для двигунів і стійки трансмісійні *
|
14 днів |