LKQ ELIT

Гарантійні умови для мережі PARTNER ELIT

 

Умови надання гарантії на автомобільні запчастини, що реалізуються

ТОВ «ЕЛІТ-Україна» для автосервісів мережі PARTNER ELIT

1. Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на запчастини:

− неправильно підібрані за каталогом

− пошкоджені під час монтажу/демонтажу, або встановлені з порушенням технології виконання робіт

− з механічними пошкодженнями (пошкоджені в наслідок аварії, недбалої експлуатації або спроби самостійного ремонту )

− пошкоджені або такі що втратили частину чи повністю свої робочі характеристики в наслідок використання їх в поєднані з супутніми вузлами, компонентами або робочими рідинами не належної якості/не задовільного стану/що не відповідають вимогам виробника

− ознаками перегріву або нагару в наслідок порушення правил експлуатації чи технології виконання робіт

− модифіковані при встановленні (змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо)

− що вийшли з ладу внаслідок зношування

− комплектність подачі яких не відповідає комплекту покупки

− деталі які використовувались в важких умовах (спортивні змагання, тощо)

− порушення пункту 2.1

− встановленні без дотримання вимог виробника стосовно технології заміни, в т.ч. без заміни супутніх компонентів відповідного вузла

− акумулятори , що встановлені без перевірки стану електрообладнання (має бути відображено в наряд-замовлені)

− деталі системи охолодження , під час монтажу яких використанні матеріали ущільнення не передбачені технологічно (герметики, силікони тощо)

- деталі та компоненти гальмівної системи що зазнали перегріву в наслідок порушення правил експлуатації, або несправності гальмівної системи

− на гальмівні колодки які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків

− компресори кондиціонерів які були замінені без обов’язкової промивки системи кондиціювання, заміни фільтра–осушувача та інших супутніх компонентів згідно вимог виробника та якщо не було надано документів підтверджуючих проведення відповідних робіт (заказ-наряд, акт виконаних робіт, тощо)

− у наряд-замовленні СТО на установку яких не вказані (не проведені) обов'язкові супутні роботи, пов'язані, в тому числі, і з обов'язковою заміною інших запасних частин у відповідності з вимогами виробника.

− за відсутності одного з документів передбачених пункті 2.2

2. Для оформлення рекламації автосервіс повинен:

2.1 Протягом 14 днів після зняття запчастини з автомобіля надати її з відповідними документами на склад філії ТОВ «ЕЛІТ-Україна»

2.2 Надати наступний пакет документів:

− заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця

− копію наряд-замовлення СТО** на встановлення та зняття запчастини який має містити повну інформацію про СТО , автомобіль, перелік виконаних робіт і встановлених запчастин (з печаткою продавця)*

− копію накладної чи чеку, згідно яких рекламаційна запчастина була придбана у ТОВ «ЕЛІТ-Україна»

− акт рекламації, що заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини

− висновок діагностики про відповідну несправність (для елементів електрообладнання вартістю більше ніж 300 грн з ПДВ)

* якщо виконавець робіт працює без печатки, надати копію витягу з державного реєстру про реєстрацію

** не потрібен на продукцію Starline на суму рекламації до 1000 грн. з ПДВ, розповсюджується тільки на клієнтів фізичних осіб , які не зареєстровані як підприємці

3. Для отримання компенсації гарантійної установки запчастин автосервіс має:

− оформлений договір на компенсацію гарантійної установки

− надати стандартне оформлення рекламації

− надати оформлене замовлення на компенсацію робіт, відповідно до форми актуально на момент оформлення гарантії заявки

4. Зобов’язання ТОВ «ЕЛІТ-Україна» по розгляду рекламацій:

− в разі визнання випадку гарантійним, обміняти запчастину на нову або провести повернення товару*

− зобов’язання за цими умовами розповсюджуються на товар який було придбано в період знаходження клієнта в статусі PARTNER ELIT. В іншому випадку застосовуються стандартні умови надання гарантії компанії «ЕЛІТ-Україна»

* за умов , що відсоток рекламацій за підсумками попереднього кварталу не перевищує встановлених нормативів

5. Умови та терміни гарантії :

5.1 Датою відліку гарантійного терміну вважати дату монтажу запчастини на автомобіль, яка визначається з відповідного заказ – наряду виконання монтажних робіт

5.2 На групи товарів, що не вказані п. 5.3 и 5.4 розповсюджується гарантія 12 міс. чи 20 тис. пробігу

5.3 На деталі які використовуються в таксі – гарантія 3 міс. чи 5 тис.км пробігу крім тих груп товару для яких гарантійні зобов’язання не передбачені взагалі

5.4 Продукція BOSCH:

5.4.1 ТОВ «ЕЛІТ-Україна» уповноважено розглядає претензії до якості наступних груп продукції BOSCH*:

 

Звукові сигнали
 
Гальмівні системи та їх компоненти
 
Системи запалювання та їх компоненти
 
Стартери та генератори і їх частини
 
Ремені





12 міс. з моменту продажу ** або 20 тис.км
Фільтри
12 міс. з моменту продажу ** або кілометраж, регламентований виробником автомобілів для заміни

 

- Компанія «ЕЛІТ-Україна» у разі не можливості виконання самостійно перевірки обладнання Bosch, лишає за собою право направити обладнання для перевірки на авторизоване СТО компанії Роберт Бош Лтд (БАС/БДС/БДЦ), а також вимагати надання для перевірки відповідного транспортного засобу.
 
- На деталі які використовувались в таксі гарантія: 3 міс. чи 5 тис. км. пробігу.
 
- Для елементів електрообладнання – обов’язково надається висновок діагностичного обладнання про відповідну несправність що відображає код помилки та її трактування (з відображенням результатів у вигляді відповідного роздрукованого звіту).
 
* - Повноваження ТОВ «ЕЛІТ-Україна» стосовно розгляду претензії з якості зазначених груп продукції BOSCH розповсюджуються на продукцію яку було придбано в мережі філій ТОВ «ЕЛІТ-Україна» починаючи з 21.11.2016 року.
 
** - початком відліку гарантійного періоду вважається дата придбання (дата фіксується накладною покупки або касовим чеком оплати)
 
Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на:
- деталі гальмівної системи встановлені без перевірки стану гальмівної системи (дисків, гідравліки, тощо);
- гальмівні колодки які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків;
- компоненти гальмівної системи що зазнали перегріву в наслідок порушення правил експлуатації, або несправності гальмівної системи.
- Компоненти електрообладнання встановлені без перевірки стану електричних мереж, реле-регулятора напруги, котушки та деталей системи запалювання автомобіля;
- свічки запалювання з ознаками нагару.
 
5.4.2 Системи бензинового та дизельного живлення, впорскування і їх компоненти.
На системи та компоненти бензинового / дизельного живлення, впорскування виробництва BOSCH, гарантію підтримує мережа гарантійних станцій «БошАвтоСервіс. Інформація за адресою:
або за телефоном лінії тех. підтримки Bosch: 0 800 500303
 
5.5. На автозапчастини груп з особливими умовами :
Амортизатори SACHS, KAYABA, BILSTEIN:
Встановлено один амортизатор / пружина підвіски Гарантія не надається

Амортизатори SACHS (за умов оцінки підвіски більш ніж в 4 бали (з 5-ти))



Амортизатори KAYABA
 

 

Амортизатори BILSTEIN (окрім модулів пневматичної підвіски)

24 міс. чи 40 тис. пробігу


24 міс. чи 70 тис. пробігу

 

12 міс. чи 20 тис. км. пробігу

BILSTEIN – модулі пневматичної підвіски:

- встановлені на оригінальному сервісі автовиробника (для автомобілів тієї ж марки), які мають відповідну сертифікацію.

- встановлені на СТО що не має відповідної сертифікації (оригінальногосервісу )


12 міс. чи 20 тис. км. пробігу

 

АКБ (BOSCH, ХТ, ТАБ,Starline):
Умови надання гарантії та інструкції з експлуатації, наведено в гарантійному талоні, що додається до акумулятора при продажу . Наявність повністю заповненого гарантійного талона – обов’язкова умова для розгляду рекламаційного звернення.

 

Акумулятори XT, ТАВ,Starline 24 місяці*
Акумулятори ВОSСН, Starline 24 місяці*
Акумулятори XT,TAB,BOSCH(серії «Т»),Starline що експлуатувалися попарно
на автомобілях з напругою 24В (вантажний,тяжкий комерційний транспорт)
12 місяців*
Акумулятори серії МОТО всіх брендів 12 місяців**
 
* - термін гарантії може бути змінено (в т.ч. збільшено під час проведення акцій), що буде зазначено в гарантійному
талоні.
 
** - початком відліку гарантійного періоду вважається дата придбання АКБ (фіксується накладною покупки)
- на акумулятори XT, TAB, BOSCH, Starline, які використовувались в таксі гарантія: 6 місяців
Витратні матеріали та запчастини (в тому числі мастила, робочі рідини, лампочки, запобіжники, тощо):
Витратні матеріали та запчастини                     Гарантія не надається
Склоочисники:
Склоочисники (всіх виробників)                         Гарантія не надається
Деталі кузова :
Деталі кузова крім деталей оптики                     Гарантія не надається
Автомобільне скло :
Автомобільне скло (лобове скло, скло салону) Гарантія не надається
Продукция STARLINE:
Вся продукція STARLINE 24 місяці*
* - термін гарантії на АКБ Starline визначений окремо в умовах гарантії на АКБ
Оригінальні запчастини*.
Оригінальні запчастини 6 місяців або 10 тис. км пробігу

* - Гарантійні випадки розглядає виробник. Термін надання відповіді замовнику – 1 місяць.

Гідравлічне обладнання:
Домкрати пляшкові, підкатні, преси, крани для двигунів і стійки трансмісійні *
14 днів       
*- розповсюджується тільки на заводський брак, на виявлення якого відводиться 2 тижні з дня покупки;
- (термін гарантійного ремонту до 20 робочих днів / може бути збільшеній у випадку відсутності необхідних запчастин);
Автоаксесуари:
Гарантія на аксесуари надається згідно умов постачальника товару на склад ООО «ЕЛІТ-Україна», термін розгляду таких рекламацій до 30 днів.
 
6. Контактна інформація :
Спеціаліст відділу рекламацій ТОВ «ЕЛІТ-Україна» Іван Каліберда
Кaliberdai@elit.ua (044) 389-44-49